Veelgestelde vragen - KI Vruchtbaarheid - Scannen

Antwoord op veelvoorkomende vragen

Hoe geef ik een dier op voor inseminatie?
Voor het opgeven van tochtige dieren kunt u opgaves doen via onze app CRV Dier (Basis). Heeft u de CRV Dier (Basis) app nog niet? Hier vindt u de handleiding voor KI opgaven, hoe u CRV Dier installeert en dieren kunt opgeven voor KI.

U kunt het servicenummer van uw eigen ki-team bellen voor opgave scannen, voor het alsnog opgeven (tegen meerprijs) van een tochtige koe of voor het annuleren van een aanvraag voor dienstverlening. Daarnaast kunt u contact opnemen met de CRV Klantenservice: 088 00 24 440.

Lees meer informatie over ki-dienstverlening.

Hoe maak ik een scanafspraak?
Bel voor het maken van een scanafspraak naar het servicenummer van uw eigen ki-team. Scannen kan plaatsvinden vanaf 30 dagen. Rectaal voelen is mogelijk vanaf 42 dagen.

Beschikt u niet over het servicenummer van uw ki-team? Neem contact op met de CRV Klantenservice: 088 00 24 440.

Waar meld ik een ontvangster voor een embryo?
Een ontvangster voor een (laatstekans)embryo geeft u op via CRV Dier (Basis), of neem contact op met de afdeling ET Planning: 088-0024432.

KI dienstverlening

Staat uw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op of stel uw vraag via ons informatieformulier. Onze klantenservice is te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 16:30 uur.