Wat gebeurt er met mijn feedback bij CRV?

We willen graag weten wat uw ervaring is met onze applicaties. Dat is namelijk onze basis voor de verdere ontwikkeling.

U bent de gebruiker van onze applicaties en daarmee de belangrijkste schakel. Het liefst willen wij dat u de applicaties vaak gebruikt en er blij van wordt. Is dat nog niet het geval, dan willen we graag weten wat we hieraan kunnen doen. Daarom vragen wij op verschillende manieren om feedback. In veel applicaties vindt u een feedback knop of link waarmee u direct feedback kunt geven op het moment dat het u uitkomt. Daarnaast vragen wij ook regelmatig een algemene tevredenheidsscore uit. U kunt dan uw ervaring koppelen aan een beoordeling van 1 (zeer ontevreden) t/m 5 (zeer tevreden).

Maar wat doen wij er dan mee?
Wij lezen, interpreteren, vertalen en verzamelen alle feedback meldingen van onze gebruikers. We houden bij hoe vaak iets gemeld wordt, hoe veel impact het heeft en bedenken oplossingen. De gekozen oplossing krijgt een plekje op de planning van het ontwikkel team.

De score geeft ons een beeld van de algemene tevredenheid op dat moment. Als deze score afwijkt van de verwachting dan gaan wij altijd op zoek naar de reden waarom de score op dat moment lager of hoger was. Hiermee kunnen wij processen binnen CRV verbeteren.

Op gegeven feedback wordt nooit gereageerd. Mocht u wel een reactie willen dan kunt u altijd contact opnemen met de CRV Klantenservice.

Als feedback onduidelijk is, met algemene kreten als “het werkt niet” of “Ik krijg een witte pagina”, dan kunnen we er helaas niets mee.

Wat is waardevolle feedback?
Een probleem is niet op te lossen als niet duidelijk is wat het probleem is. Daarom vragen u om zo duidelijk en volledig mogelijk te zijn in de beschrijving van het probleem. Wat heeft u precies gedaan, welke stappen heeft u ondernomen? Wat verwachtte u en wat gebeurde er? Zeker met een fout in de software (bug) is dit uiterst belangrijk voor ons. Zonder een goede beschrijving kunnen wij het soms niet naspelen en dus ook niet oplossen.

Mist u iets in de applicatie of wenst u dat iets anders werkt in de applicatie? Dan willen we ook graag zo veel mogelijk details. Hoe werkt het volgens u nu? En hoe zou het volgens u moeten werken?